Sergiusz Moroz

Blog, na którym prezentuję swoje projekty, eksperymenty i pomysły.

Streetboard — identyfikacja dla produktu

Dla autorskich nośników firmy OOH.pl pod nazwą “Streetboard”, opracowaliśmy identyfikację produktu. Identyfikacja nawiązuje do marki głównej OOH.pl, a zgodnie z nazwą produktu uwzględnia także elementy inspirowane stylem urbanistyczno-ulicznym.

Nazwa produktu z bliska.

Zaślepki

Chcieliśmy stworzyć nietypowe zaślepki które zwracały by na siebie uwagę. Początkowo założeniem było unikanie bezpośrednich sformułowań (np. słowa „wynajmij”), podkreślenie kolorów na tkaninie oraz przekazanie atutów produktu poprzez hasła.
Podczas procesu konceptowania powstało 5 pomysłów, z których została rozwinięta 4 i 5 koncepcja. Każda z nich akcentuje inny aspekt: jedna przyciąga uwagę dynamicznymi kształtami, druga zaś skupia się na przekazie.

5 koncepcji na zaślepki.

Koncepcja 4

Moja rekomendowana wersja: hasła w subtelny sposób opowiadają o produktach, a cały szablon zaprojektowano tak, aby intrygować formą i jednocześnie nawiązywać do haseł. Ilustracje również nie są przypadkowe – ich geometryczna forma, oparta na motywie ćwierćkoła, nawiązuje bezpośrednio do identyfikacji marki OOH.

Koncepcja 5

Finalna wersja zaślepek: ostatecznie zdecydowaliśmy się na kreacje które koncentrują się na jasnym przekazie, że nośnik jest dostępny do wynajęcia.

Elementy identyfikacji

Szablony do social media dla VBS

Szablony są przygotowane zarówno do ogólnych publikacji – zdjęcie i treść w różnych kombinacjach (1-5), jak i do publikacji szczególnych, takich jak: wyróżnienie jednej zalety (6), komunikat (7), wyświetlenie obiektu bez tła (8), czy prezentacja statystyk (9).

Szablony do social media dla Kulka Dance

Przygotowałem spójne szablony do social media dla Kulka Dance – tanecznych zajęć dla dzieci. Projekty łączy dynamiczna, zwinna linia oraz ciepłe, przyjazne kolory, które oddają energię i radość ruchu.

Swiąteczne kreacje na streetboard’y 2024

Kreacja dwumodułowa.

W 2024 roku stworzyliśmy świąteczne kreacje na streetboard’y – autorskie nośniki reklamowe marki OOH.pl dostępne obecnie w 15 galeriach w całej Polsce.

Streetboard to podświetlany nośnik modułowy, który może się składać maksymalnie z 3 modułów w formacie 1,2×1,8m montowany na ścianach i w wiatach przystankowych.

Jakie są cechy streetboard’u?

  • Druk na tekstyliach – ekologiczne rozwiązanie z możliwością przenoszenia kreacji z miejsca na miejsce (tak zwane kampanie kroczące);
  • Podświetlenie LED – widoczność w przestrzeniach zaciemnionych;
  • Dostępność 3 modułów – kreacje możemy łączyć z kilku stretboard’ów co daje nam więcej przestrzeni na kreatywność.

Założenie i motyw

Pomysł polegał na pokazaniu intensywności kolorów które może zapewnić nośnik. W projekcie wykorzystaliśmy motyw bombek choinkowych stylizowanych na efekt 3D.

Arkusz roboczy w Illustratorze.

Ilustracje nawiązują do haseł. W pierwszym i drugim projekcie bombki układają się jakby przyciągał je magnes, odzwierciedlając hasło “Razem w święta”.

Kreacja jednomodułowa.
Kreacja dwumodułowa.

W trzecim projekcie bombki poddają się grawitacji – są osadzone na literach lub kołyszą się, jakby poruszane wiatrem.

Kreacja trzymodułowa.

Projekty zebrane razem.

Kreacje: jednomodułowa, dwumodułowa oraz trzymodułowa.

Dopracowanie podstron dla Haltha

Haltha to platforma działająca w Stanach Zjednoczonych, która specjalizuje się w organizacji płatnych badań medycznych.

Przygotowałem opisowe podstrony: „Will I be paid”, „Visit checklist” oraz „Participant’s guide”. Dodatkowo stworzyłem szablon podstrony dla poszczególnych badań — „Study template”.

Wybrane ekrany:

Hero section na podstronie “Will I be paid”.
Tabela z cenami oraz akordeon na podstronie “Will I be paid”.
Kolejne kroki po badaniu na podstronie “Visit checklist”.
Przykłady płatności za różne badania na podstronie “Will I be paid”.

Study template

Dla poszczególnych badań przygotowałem dwie wersje. Wybraliśmy drugą, prostszą wersję, ponieważ kategoria wiekowa użytkowników sięga 65 lat, dlatego zależy nam na zachowaniu możliwie najprostszego interfejsu.

Pierwsza i druga wersja makiety dla badań.

Na większości zdjęć na stronie skupiamy się na przedstawianiu kliniki, lekarzy i pacjentów, aby stworzyć profesjonalny i wiarygodny wizerunek.
Do badań wybrałem zdjęcia, które skupiają się na ludziach i pokazują ich dolegliwości— jest to bardziej osobiste podejście, które ma nawiązać emocjonalny kontakt i stworzyć kontrast z resztą strony.

Wersja mobilna

Dla każdej podstrony przygotowałem wersję mobilną.

Trzy ekrany z różnych podstron w wersji mobilnej.

Opinia klienta:

Artem: Jestem pewien, że na pewno jeszcze się zgłoszę! Twoja jakość pracy jest bardzo wysoka!

Overview for trade shows 2022–2023

W TeddyGraphics opracowywaliśmy projekty graficzne stanowisk targowych, ściśle według briefów naszych klientów. Każde stanowisko było zmodelowane w 3D, co pozwalało na realistyczne przedstawienie projektu i jego wizualizację w przestrzeni.

Novelpay + Alpha 2023 (Singapur)

Project and realisation.

Novelpay 2023

Project and realisation.

Inside the creative hub.

Novelpay 2022

Project and realisation.

Inside the creative hub.

Animacja logotypu dla TeddyGraphics

Przy animacji logotypu dla TeddyGraphics postawiłem na dynamikę i płynność. Poszczególne litery obracają się na początku wprowadzając ruch, który przyciąga wzrok. Całość uzupełnia miękka animacja.

Cover

Digital business card APP

W TeddyGraphics tworzyliśmy także wymyślone projekty, aby rozwijać kreatywność.
W ramach jednego z takich projektów miałem okazję stworzyć zarys aplikacji, a następnie zaanimować jej naistotniejsze funkcje. Zaprojektowałem wizytówkę cyfrową, w której można wpisać swoje dane zawodowe takie jak: profile społecznościowe, dane kontaktowe, wykonane prace oraz opinie. Wizytówkę można powiązać z własną domeną lub przesyłać link za pomocą technologii NFC.

Logo dla Polskiego Centrum Pożyczkowego

Pracując w Kolormanii przygotowałem logotyp dla Polskiego Centrum Pożyczkowego w Lublinie. Zależało mi na połączeniu narodowej symboliki z profesjonalnym stylem. Aby to osiągnąć, wykorzystałem wizerunek orła oraz obrys granic Polski. Użyłem także czerwonego koloru i szeryfowej czcionki z ostrymi krawędziami. Całość podkreśla i nadaje logo bardziej oficjalnego charakteru. 🇵🇱

Wizytówki dla 2Bratanki

Projekt dla 2Bratanki łączy elegancki, minimalistyczny design z subtelnymi elementami graficznymi tj. rozlane wino na teksturowej powierzchni. Stonowane tlo przenosi w przeszłość, co jest znaczące dla tego typu produktu. 🍷

Kalendarzyki dla SwimFun

Czytelność tekstu zapewnia odpowiednio dobrana czcionka, która jest łatwa do odczytania nawet w małym rozmiarze.

Menu dla Fresh kitchen

W projekcie menu dla Fresh Kitchen z Lublina uchwyciłem esencję świeżości i letniej atmosfery. Użyłem jasno zielonego koloru oraz przestronnych, minimalistycznych układów, dopełnionych delikatnymi ilustracjami warzyw i owoców, aby oddać klimat ciepłych, słonecznych dni w zacisznym ogrodzie. 🌳

Cennik dla FIN frogner

Projekt dla FIN Frogner to minimalistyczny cennik z naciskiem na dużą typografię oraz elegancję. Czarne paski z przekręconym nagłówkiem sprawiają, że kategorie są dobrze widoczne, a całość prezentuje się stylowo. ⚫️ 🪨

Logo dla radcy prawnego Zieńczuk-Zych

Dla Aleksandry zaprojektowałem sygnet, w którym dwie litery ‘Z’ z dwuczłonowego nazwiska łączą się ze sobą. W środkowej części sygnetu znajduje się przeplot przypominający paragraf – podstawową jednostkę redakcyjną tekstu prawnego.

Delikatne linie w tle wprowadzają harmonię, która kojarzy się z uporządkowaniem, tak ważnym w dziedzinie prawa.

Earlier Ctrl + ↓